Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Edgard |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 150 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788377884126 |
ISBN: | 978-83-7788-412-6 |
Data: | 2014-09-18 |
Opis książki:
Szukasz sprawdzonych narzędzi do efektywnych kampanii e-mail marketingowych Szukasz sprawdzonych narzędzi do efektywnych kampanii e-mail marketingowych Potrzebujesz praktycznych porad w zakresie tworzenia skutecznych i atrakcyjnych e-mailingów oraz newsletterów Ta książka ci w tym pomoże W sposób kompletny i przejrzysty objaśni zasady tworzenia strategii e-mailingowych. Dowiesz się jak skłonić odbiorcę do otworzenia właśnie twojej wiadomości oraz jak zoptymalizować kampanię aby zwiększyła się jej skuteczność. Spraw by twoje e-mailingi wyróżniały się spośród setki innych a statystyki otwarć i kliknięć szybowały w górę Powiększ swoją bazę oraz z sukcesem sprzedawaj produkty Dzięki poradnikowi - poznasz 10 zasad konstrukcji mailingów reklamowych dzięki którym przyciągniesz uwagę odbiorcy - dowiesz się jak stworzyć własną bazę wysyłkową i skłonić internautów do podania adresu e-mail - poznasz dobre i złe przykłady e-mailingów dzięki czemu zaczniesz stosować najlepsze praktyki i nauczysz się unikać najczęstszych błędów - znajdziesz przepis na skuteczny landing page który pomoże ci rozbudować bazę - zrozumiesz jak mierzyć skuteczność e-mailingu i jak przeprowadzać testy A B Informacje o autorze Artur Maciorowski - konsultant trener i publicysta w zakresie e-marketingu. Od 16 lat w branży internetowej. Właściciel firmy doradczo-szkoleniowej e Code i redaktor prowadzący magazynu Online Marketing Polska.
Książka "Skuteczny e-mail marketing" - Artur Maciorowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Edgard. Książka posiada 150 stron i została wydana w 2014 r.