Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna
Karol Łopaciński
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 232 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788320821925 |
ISBN: | 978-83-2082-192-5 |
Data: | 2015-05-19 |
Opis książki:
Książka Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna:
wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie;
przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej;
przedstawia istotę Business Inteligence - technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie;
ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej;
przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia;
prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.
Książka "Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna" - Karol Łopaciński - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2015 r.