Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 152 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788326437915 |
ISBN: | 978-83-2643-791-5 |
Data: | 2012-06-19 |
Opis książki:
W czasach kryzysu, załamania rynku czy nawet tylko czasowego zastoju zarządzanie przedsiębiorstwem stanowi prawdziwe wyzwanie. Jak przetrwać trudne czasy i osiągnąć zysk? Patrick Forsyth i Frances Kay, doświadczeni konsultanci i autorzy książek biznesowych, znają odpowiedź na to pytanie.Wskazówki zawarte w książce pozwolą skutecznie zarządzać przedsiębiorstwem lub jego częścią i podpowiedzą, jakie zmiany należy wprowadzać m.in. w takich dziedzinach, jak marketing, finanse czy zarządzanie zasobami ludzkimi.
Dowiesz się, w jaki sposób: - ograniczyć wydatki - podnieść wydajność personelu i efektywnie zarządzać czasem, - stymulować sprzedaż i najlepiej wykorzystać kanały dystrybucji, - wypracować i utrzymać dobre relacje z klientem, - dostosować produkty i usługi do oczekiwań zmieniającego się rynku, - prowadzić efektywne działania marketingowe.
Autorzy przekazują skuteczne rady dotyczące wszystkich elementów działalności przedsiębiorstwa. Każdy z rozdziałów zawiera omówienie konkretnego problemu, podsuwa rozwiązanie i wskazuje, jakie działania podjąć, by wyjść z kłopotów obronną ręką. Czasem wystarczy drobna korekta, innym razem konieczna będzie całkowita zmiana kursu. Najważniejsze jest pozytywne nastawienie i przemyślane działanie.
Książka "Skuteczne strategie na trudne czasy" - Patrick Forsyth, Frances Kay - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2012 r.