Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 384 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324616787 |
ISBN: | 978-83-2461-678-7 |
Data: | 2009-09-04 |
Opis książki:
Strategie efektywnej przemiany- Zastosowanie najważniejszych czynników sukcesu
- Plany działań i wprowadzanie kreatywnych rozwiązań
- Strategie przeprowadzania efektywnych implementacji
Eric Schmidt, prezes i dyrektor generalny Google Inc. Inżynieria zmian
Lęk przed zmianą to zupełnie naturalny odruch organizmu, bez względu na to, czy mówimy o zachowaniu jednostek ludzkich, czy też o przedsiębiorstwach i korporacjach. Rutyna i podążanie za dawno ustalonymi wzorcami dają poczucie bezpieczeństwa. Jednak ta sama rutyna sprawia, że człowiek jako jednostka przestaje się rozwijać, jego możliwości powoli maleją, zaś działania i konkurencyjność przedsiębiorstwa stopniowo słabną, a ferwor walki o rynek niebezpiecznie stygnie.
Dlaczego zmiana jest konieczna? Ponieważ sukces mogą osiągnąć jedynie te firmy, które najszybciej reagują na zmiany zachodzące na rynku, a w szczególności te, które przystosowują się szybciej niż ich konkurenci. Książka, której autorem jest wybitny naukowiec i praktyk, powinna stać się obowiązkowym podręcznikiem zarówno w środowisku akademickim, jak i każdej nowoczesnej firmie. Przedstawia ona efektywny, 90-dniowy model, pomagający przyspieszyć proces przemian. Opracowano go na podstawie wnikliwych badań nad firmami różnej wielkości. Sprawdź, jak go wykorzystać, aby Twoja firma odniosła sukces.
- Nowe spojrzenie na kluczowe czynniki sukcesu.
- Wykorzystanie siły całej firmy ponad jej podziałami.
- Opracowywanie struktury nowej organizacji.
- Tworzenie planów zmiany wizerunku firmy.
Ponadto w załączniku: model wskaźnika skuteczności przemiany.
Książka "Skuteczna transformacja firmy w 90 dni" - Behnam N. Tabrizi - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 384 stron i została wydana w 2009 r.