Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | BC Edukacja |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 212 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788361655923 |
ISBN: | 978-83-6165-592-3 |
Data: | 2009-10-13 |
Opis książki:
Wiele małych i średnich przedsiębiorstw próbuje pokonać swoich potężnych konkurentów ich własną bronią i w tym celu podejmuje standardowe i rozproszone działania reklamowe lub też rozpoczyna skazane na porażkę wojny cenowe. Ksiażka ta pokazuje, że może byc inaczej, że można się skutecznie reklamować nawet przy niewielkim budżecie. Metody i strategie marketingu niskobudżetowego otwierają zupełnie nowe możliwości indywidualnych kontaktów oraz tworzenia silnych więzi z klientami dzięki oryginalnym akcjom marketingowym, co w efekcie prowadzi do większych zysków bez konieczności zwiększania budżetu przeznaczonego na reklamę. Michael Böhm jest ekspertem w dziedzinie marketingu niskobudżetowego. Dzieli się swoją wiedzą ze słuchaczami licznych seminariów.
Książka "Skuteczna promocja przy niskim budżecie" - Michael Bohm - oprawa miękka - Wydawnictwo BC Edukacja. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2009 r.