Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 648 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 978830116368601 |
ISBN: | 978-83-0116-368-6 |
Data: | 2011-02-15 |
Opis książki:
Znakomity podręcznik wprowadzający w tematykę komunikacji międzyludzkiej w strukturach biznesowych. Zostały w nim przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatnie niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego. Czytelnik przeprowadzany jest krok po kroku przez cały proces komunikacyjny, poznając kwestie teoretyczne oraz aspekty bardziej zaawansowane (takie jak np. rozwiązywanie konfliktów, wpływ technologii na komunikację, przeszkody w komunikowaniu, krytyczne słuchanie), użyteczne na poszczególnych etapach, od rozmowy kwalifikacyjnej, poprzez tworzenie prezentacji aż do pełnienia funkcji kierowniczych.
Książka została napisana w formie podręcznika, przeznaczonego dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, psychologii, pracowników firm rekrutacyjnych oraz każdej osoby, której praca wymaga działania zespołowego i/albo publicznych prezentacji. Jest to ósme wydanie pracy w USA. Popularność podręcznika jest w pełni zrozumiała, zważywszy na jego wysokie walory dydaktyczne i czytelnicze. Jakkolwiek prac na temat komunikacji nie brakuje, to opiniowana książka wyróżnia się na tle innych.
Z recenzji doc. dr hab. Urszuli Jakubowskiej, prof. SWPS
Książka "Skuteczna komunikacja w biznesie" - Cheryl Hamilton - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 648 stron i została wydana w 2011 r.