Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Marcin Chłodnicki
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 250 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301194321 |
ISBN: | 978-83-0119-432-1 |
Data: | 2018-03-22 |
Opis książki:
Książka ta pomoże Ci:
-przygotować lepsze i unikatowe usługi,
-uniknąć wpadek przy wdrażaniu wszelkich zmian,
-poprawić rentowność i stabilność biznesu,
-oferować klientom autentyczną korzyść.
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i - co najważniejsze - zatrzymać klienta.
Service design polega na integracji wszystkich punktów styku użytkownika z daną usługą, zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Autor podpowiada, jak krok po kroku przeprowadzić takie działania w swojej organizacji. Konkretne przykłady wykorzystania narzędzi projektowania usług i doświadczeń na rynku polskim i zagranicznym czynią publikację praktyczną lekturą, która wzbogaci nie tylko wiedzę, ale również umiejętności i kompetencje czytelnika.
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
dr Marcin Chłodnicki - kierownik Studiów Podyplomowych Service Design w sektorach kreatywnych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Współtwórca Service Design Polska - platformy współpracy i promocji Service Design (Thinking) w Polsce. Prezes zarządu firmy doradczo-projektowej BDS Sp. z o.o. Członek Service Design Network i założyciel SDN Polish Chapter.
Książka "Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów" - Marcin Chłodnicki - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 250 stron i została wydana w 2017 r.