Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2022 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 232 s. |
EAN: | 9788328390041 |
ISBN: | 978-83-2839-004-1 |
Data: | 2022-04-14 |
Opis książki:
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.
A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online.
Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania!
O autorze
Adrian Andrzejczyk - od 2009 roku zawodowo zajmuje się digital marketingiem. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Pracował dla takich marek jak RMF, Interia, Semahead, Delante, Abanana czy Kompan.pl. Obsłużył ponad 100 projektów z zakresu SEO, SEM i analityki. Jego kampanie były wyróżniane w ramach Google Premier Partner Awards. Prowadzi szkolenia na krakowskich uczelniach: WSEI i WSZi B. Jest certyfikowanym specjalistą Google Ads, Google Analytics i Double Click, posiadającym status partnera Google Ads. Prowadzi cykl szkoleń Performance Marketing Management na You Tube.
Książka "SEO marketing. Bądź widoczny w internecie" - Adrian Andrzejczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2022 r. Cena 43.02 zł. Zapraszamy na zakupy!