Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | złote myśli |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 128 s. |
EAN: | 9788377012857 |
ISBN: | 978-83-7701-285-7 |
Data: | 2020-06-05 |
Cena wydawcy: 23.50 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Kto jeszcze chce poznać
21 legendarnych zasad pisania
skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych?
Masz przed sobą najbardziej znaną i cenioną książkę o tworzeniu skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych, jaka kiedykolwiek została napisana. Zawiera całą esencję wiedzy i doświadczenia 35 lat pracy legendarnego copywritera wszech czasów Claude a Hopkinsa.
Prawdopodobnie powinienem w tym miejscu napisać kilka chwytliwych tekstów, by zachęcić Cię do przeczytania tej publikacji Ale nie zrobię tego. Dlaczego?
Książka "Scientific Advertising" - Claude Hopkins - oprawa miękka - Wydawnictwo złote myśli. Książka posiada 128 stron i została wydana w 2011 r.