pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Scientific Advertising

Autor książki:

Claude Hopkins

Dane szczegółowe:
Wydawca: złote myśli
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 128 s.
EAN: 9788377012857
ISBN: 978-83-7701-285-7
Data: 2020-06-05
Cena wydawcy: 23.50 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Kto jeszcze chce poznać
21 legendarnych zasad pisania
skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych?
Masz przed sobą najbardziej znaną i cenioną książkę o tworzeniu skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych, jaka kiedykolwiek została napisana. Zawiera całą esencję wiedzy i doświadczenia 35 lat pracy legendarnego copywritera wszech czasów Claude a Hopkinsa.
Prawdopodobnie powinienem w tym miejscu napisać kilka chwytliwych tekstów, by zachęcić Cię do przeczytania tej publikacji Ale nie zrobię tego. Dlaczego?

Książka "Scientific Advertising" - Claude Hopkins - oprawa miękka - Wydawnictwo złote myśli. Książka posiada 128 stron i została wydana w 2011 r.