Tytuł książki:
Satysfakcja klienta. Strategia - pomiar - zarządzanie
Autor książki:
Lech Nieżurawski, Bożena Pawłowska, Justyna Witkowska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Mikołaja Kopernika |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 408 s. |
Wymiar: | 158x225 mm |
EAN: | 9788323124597 |
ISBN: | 978-83-2312-459-7 |
Data: | 2010-04-16 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Niniejsza książka to kompendium wiedzy dotyczącej teorii powstawania i zarządzania istotnym parametrem osiągnięcia sukcesu rynkowego współczesnej organizacji, jakim jest satysfakcja klienta. Zaprezentowano tu podstawowe psychologiczne modele zachowania klienta z uwzględnieniem czynników, które w zasadniczy sposób warunkują modele powstawania satysfakcji klienta.
Książka "Satysfakcja klienta. Strategia - pomiar - zarządzanie" - Lech Nieżurawski, Bożena Pawłowska, Justyna Witkowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Książka posiada 408 stron i została wydana w 2010 r.