pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rynek książki w Polsce 2016. Targi, instytucje, media

Dane szczegółowe:
Wydawca: Biblioteka Analiz
Rok wyd.: 2016
Oprawa: twarda
Ilość stron: 380 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788363879723
ISBN: 978-83-6387-972-3
Data: 2017-04-25
pozycja niedostępna

Opis książki:

Dziewiętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce w 2015 i połowie 2016 roku.

Tom "Targi, instytucje, media" zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce.

Spis treści:1. Wprowadzenie
2. Targi książki w Polsce
3. Instytucje kultury
4. Szkolnictwo wyższe
5. Fundacje

Książka "Rynek książki w Polsce 2016. Targi, instytucje, media" - Piotr Dobrołęcki, Daria Dobrołęcka - oprawa twarda - Wydawnictwo Biblioteka Analiz. Książka posiada 380 stron i została wydana w 2016 r.