Rynek książki w Polsce 2016. Targi, instytucje, media
Piotr Dobrołęcki, Daria Dobrołęcka
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Biblioteka Analiz |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 380 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788363879723 |
ISBN: | 978-83-6387-972-3 |
Data: | 2017-04-25 |
Opis książki:
Dziewiętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce w 2015 i połowie 2016 roku.
Tom "Targi, instytucje, media" zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce.
Spis treści:1. Wprowadzenie
2. Targi książki w Polsce
3. Instytucje kultury
4. Szkolnictwo wyższe
5. Fundacje
Książka "Rynek książki w Polsce 2016. Targi, instytucje, media" - Piotr Dobrołęcki, Daria Dobrołęcka - oprawa twarda - Wydawnictwo Biblioteka Analiz. Książka posiada 380 stron i została wydana w 2016 r.