pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rynek i marketing w pigułce

Autor książki:

Tadeusz Wojciechowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Placet
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 334 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788374881906
ISBN: 978-83-7488-190-6
Data: 2016-03-30
pozycja niedostępna

Opis książki:

W licznych dyskusjach ze studentami - zwłaszcza studiów niestacjonarnych - odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować "od początku do końca", w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gnębiące" ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości. Ta książka ma właśnie odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie "bloki tematyczne" odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i - mam nadzieję - ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.

Książka "Rynek i marketing w pigułce" - Tadeusz Wojciechowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet. Książka posiada 334 stron i została wydana w 2016 r.