Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 308 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788320816921 |
ISBN: | 978-83-2081-692-1 |
Data: | 2006-01-08 |
Cena wydawcy: 58.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce Autor prezentuje nowoczesne metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu, jego projektowania i testowania oraz zarządzania portfelem projektów w procesie rozwoju nowego produktu, a także trendy i prognozy rozwoju nowych produktów, dowodząc, że postępująca globalizacja i rozwój technologii stawiają przed przedsiębiorstwem nowe wymagania, niezbędne do sprostania coraz ostrzejszym warunkom konkurencji.
Książka "Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania" - Ireneusz P. Rutkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 308 stron i została wydana w 2007 r.