Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
Guy Kawasaki
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 256 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324603411 |
ISBN: | 83-246-0341-7 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł- Kiedy można wykrzyknąćEureka!"?
- Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom zaakceptować nowe rozwiązania?
- Wizje, które zmieniły rzeczywistość: Amazon.com, Dell, Hallmark, Gillette?
Jeśli czegoś nie da się zrobić, niech zajmie się tym ktoś, kto o tym nie wie -- przyjdzie i to zrobi. Tobie też by się to udało, gdybyś zdołał oczyścić umysł ze stereotypowych przekonań i zaczął myślećod nowa". Rewolucyjne pomysły rzadko przychodzą do głowy ot, tak sobie. Jeśli chcesz stworzyć wspaniałą wizję i ją urzeczywistnić, naucz się myśleć nieszablonowo. Dowiedz się, jak powstawały najbardziej zachwycające produkty ostatnich lat. Opanuj metody twórczego myślenia. I znajdź w otoczeniu mnóstwo nowych problemów, które potem przekształcisz w rozwiązania. Czyli krótko mówiąc: przeczytaj tę książkę.
Przełomowe produkty powstają na wiele sposobów. Możesz obserwować konkurencję i wprowadzić produkt łączący mocne strony wszystkich marek, które pojawiły się wcześniej. Możesz wypuścić na rynek chłam i błyskawicznie go ulepszać w miarę poznawania potrzeb klientów. Możesz stworzyć produkt tak prosty, że ludzie uznają go za przejaw geniuszu. Bez względu na drogę, jaką obierzesz, jedno jest pewne: będziesz musiał stwarzać jak Bóg i harować jak wół.
Guy Kawasaki, współtwórca sukcesu Apple Computer Inc. i dyrektor generalny garage.com, podpowie Ci, jak stać się wizjonerem i zamienić ideę w produkt, który jest:
- głęboki -- ciągle odkrywasz w nim coś nowego,
- zachwycający -- pochłania uwagę do tego stopnia, że zapadasz się w niego jak w toń,
- pełny -- oferuje wszelkie dodatkowe korzyści, jakich możesz potrzebować,
- funkcjonalny -- instrukcja obsługi staje się zbędna.
"Gdyby ta książka wpadła mi w ręce na początku kariery, dotarłbym o wiele dalej."
Benjamin M. Rosen, prezes firmy CompaqKsiążka "Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług" - Guy Kawasaki - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2006 r.