pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

Autor książki:

Jacek Pogorzelski

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 184 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788324626304
ISBN: 978-83-246-2630-4
Data: 2010-02-08
Cena wydawcy: 37.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Kreowanie markowej rzeczywistości
  • Produkty jako obiekty kultu
  • Budowanie relacji z nabywcami
  • Pomysłowi rewolucjoniści
  • Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie
  • Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al Ries, Irena Eris, Jacek Kall, Kevin Lane Keller, Kot Przybora

Pielęgnuj markę - traktuj ją jak cenny, ważny kapitał; zapewnij jej centralne miejsce w firmie. (jedna z zasad zarządzania marką)

Dla marketingowca każdy czas jest nowy i trudny. Rzeczywistość zmienia się szybko, przynosząc kolejne wyzwania. Popyt i podaż bujają wciąż na huśtawce, by praktycznie nigdy nie osiągać równowagi. Natomiast wszystkie inne czynniki rynkowe wirują dookoła nich na karuzeli przemian.

Wiek XXI jest nasycony produktami, firmami, narzędziami marketingowymi, wiedzą i pomysłami. Znaleźliśmy się w momencie, w którym robienie po prostu właściwych rzeczy we właściwy sposób nie wystarcza, by odnieść sukces. Dziś chodzi o to, żeby kreować coś nowego, iść pod prąd utartych schematów i sposobów postępowania, kwestionować i szukać odpowiedzi. Jednak chociaż zmieniają się zasady i metody, marketingowe panaceum na ataki konkurencji jest niezmienne: należy stworzyć atrakcyjną markę - nowy przedmiot rynkowego pożądania - i zarządzać nią na tyle skutecznie, by właśnie ona stała się najbardziej wartościowym zasobem firmy.

Skończ zno name" i dowiedz się, jak:
  • tworzyć strategie marek w nowych czasach;
  • skutecznie komunikować się z trudnymi klientami;
  • zdobywać zaufanie rynku;
  • kreować marki, które fascynują, inspirują i zmieniają naszą rzeczywistość;
  • zarządzać marką w sposób efektywny.

Książka "(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku" - Jacek Pogorzelski - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2010 r.