pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 138 s.
EAN: 9788320823967
Data: 2020-10-08
38.07 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej oferty. Publikacja przedstawia wybrane problemy dotyczące przemian zachodzących pod wpływem nowych technologii w procesie obsługi klienta oraz w działaniach sprzedażowych i promocyjnych. Szczególną uwagę poświęcono roli mediów społecznościowych w procesie komunikacji z klientem, budowaniu zaangażowania odbiorców, kształtowaniu zasobów relacyjnych organizacji i tworzeniu nowych produktów. Tematyka publikacji wykracza poza ramy przedsiębiorstwa, wskazując także na zmiany zachodzące pod wpływem rewolucji 4.0 w obszarze marketingu terytorialnego.

Książka "Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 138 stron i została wydana w 2020 r. Cena 38.07 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.