Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 260 s. |
Wymiar: | 180x250 mm |
EAN: | 9788375267037 |
ISBN: | 978-83-7526-703-7 |
Data: | 2010-01-07 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Ostatni kryzys i skandale finansowe, skupiające na początku XXI wielu uwagę mediów i opinii publicznej, spowodowały drastyczny spadek zaufania do przedsiębiorstw. Aby odzyskać zaufanie swoich interesariuszy, przedsiębiorstwa muszą stać się bardziej wiarygodne. Pomóc im w tym może umiejętnie zarządzanie reputacją.
Książka "Reputacja przedsiębiorstwa" - Tomasz Dąbrowski - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2010 r.