pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Repozycjonowanie

Autor książki:

Jack Trout, Steve Rivkin

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 182 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788320819335
ISBN: 978-83-2081-933-5
Data: 2011-01-14
Cena wydawcy: 44.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Autorzy - Jack Trout i Steve Rivkin - wybitni eksperci w dziedzinie marketingu - podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące do koncepcji pozycjonowania, którą Jack Trout opracował wiele lat temu. Pokazują oni, jak umiejętnie stosować znane od lat narzędzia marketingu z uwzględnieniem zmian we współczesnej gospodarce. Autorzy proponują spojrzenie na działalność przedsiębiorstwa z nowej perspektywy, wskazanie jego mocnych stron i opracowanie skutecznej strategii. Wiąże się to ze zmianą dotychczasowej działalności marketingowej. Swoje rozważania ilustrują interesującymi przykładami.
Książka jest adresowana do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, pracowników firm konsultingowych i agencji PR oraz studentów uczelni ekonomicznych.

Książka "Repozycjonowanie" - Jack Trout, Steve Rivkin - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 182 stron i została wydana w 2011 r.