Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Ekonomiczna |
Rok wyd.: | 2002 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 432 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788388597756 |
ISBN: | 83-8859-775-2 |
Data: | 2009-07-24 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Autor szczegółowo omawia metody : tworzenia struktury organizacji zorientowanej na klienta, analizy rentowności kluczowych klientów, poprawy komunikacji z kluczowymi klientami, tworzenia efektywnego systemu motywacji dla zespołu ds. kluczowych klientów, przygotowania strategicznego planu sprzedaży oraz planu rozwoju współpracy z kluczowymi klientami, skutecznego negocjowania z kluczowymi klientami, wdrożenia systemu informacji o kluczowych klientach, oceny informatycznych systemów CRM.
Książka "Relacje z kluczowymi klientami" - Ken Burnett - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna. Książka posiada 432 stron i została wydana w 2002 r.