Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Press |
Rok wyd.: | 2001 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 388 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788320813203 |
ISBN: | 83-208-1320-4 |
Data: | 2004-06-07 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Zainteresowanie marketingiem partnerskim wzrasta w miarę stabilizacji naszej gospodarki. Przedsiębiorstwa działające na rynku chcą bowiem wiedzieć, jak i z kim nawiązywać kontakty i współpracę, by odnieść sukces. W książce Autor podpowiada, jak budować łańcuchy związków z pośrednikami w kanałach dystrybucji, dostawcami, kontraktowymi partnerami, a nawet z własnymi pracownikami.
Książka "Relacje z klientem. Marketing partnerski" - Ian H. Gordon - oprawa miękka - Wydawnictwo Press. Książka posiada 388 stron i została wydana w 2001 r.