pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Relacje między producentami a detalistami. Kontekst modeli biznesu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 242 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788301190514
ISBN: 978-83-0119-051-4
Data: 2017-01-05
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom.

Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie budzi wątpliwości co do słuszności tej tezy.

Dla sceptyków, których nigdy nie brakuje, powinien to być argument silnie przemawiający za przydatnością proponowanych rozwiązań z zakresu budowania relacji między producentami a detalistami.

Książka "Relacje między producentami a detalistami. Kontekst modeli biznesu" - Marzanna K. Witek-Hajduk, Joanna Cygler, Andrzej Sznajder, Anna Napiórkowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 242 stron i została wydana w 2016 r.