Relacje między producentami a detalistami. Kontekst modeli biznesu
Marzanna K. Witek-Hajduk, Joanna Cygler, Andrzej Sznajder, Anna Napiórkowska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 242 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788301190514 |
ISBN: | 978-83-0119-051-4 |
Data: | 2017-01-05 |
Opis książki:
Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom.
Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie budzi wątpliwości co do słuszności tej tezy.
Dla sceptyków, których nigdy nie brakuje, powinien to być argument silnie przemawiający za przydatnością proponowanych rozwiązań z zakresu budowania relacji między producentami a detalistami.
Książka "Relacje między producentami a detalistami. Kontekst modeli biznesu" - Marzanna K. Witek-Hajduk, Joanna Cygler, Andrzej Sznajder, Anna Napiórkowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 242 stron i została wydana w 2016 r.