Reklamacja czyli prezent. Strategia korzystania z informacji od klienta
Janelle Barlow, Claus Moller
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 249 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788301133726 |
ISBN: | 83-01-13372-4 |
Data: | 2001-01-15 |
Opis książki:
Badania wskazują, że większość niezadowolonych klientów nie składa reklamacji. Zmieniają dostawcę danego produktu czy usługi. Dlatego, według autorów, reklamacji nie należy unikać, lecz traktować ją jako prezent od odbiorców, gdyż dzięki odpowiedniemu jej załatwieniu można otrzymać i utrzymać lojalność klienta. Reklamacje mogą też być wspaniałym i tanim źródłem informacji tego, czego potrzebuje i oczekuje odbiorca, mogą być wykorzystywane do własnego rozwoju. Książka jest świetnym poradnikiem dla osób pracujących w działach obsługi klienta oraz dla menedżerów tworzących takie działy. Książka ukazała się już w 11 językach. Jej autorka, Janell Barlow, odwiedziła Polskę na zaproszenie firmy TMI Polska.
Książka "Reklamacja czyli prezent. Strategia korzystania z informacji od klienta" - Janelle Barlow, Claus Moller - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN.