Reklama wczoraj i dziś
Anetta Barska, Mariola Michałowska, Janusz Śnihur
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 187 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788379309085 |
ISBN: | 978-83-7930-908-5 |
Data: | 2016-02-25 |
Opis książki:
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Książka "Reklama wczoraj i dziś" - Anetta Barska (red.), Mariola Michałowska, Janusz Śnihur - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 187 stron i została wydana w 2016 r. Cena 37.39 zł. Zapraszamy na zakupy!