pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama wczoraj i dziś

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 187 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788379309085
ISBN: 978-83-7930-908-5
Data: 2016-02-25
37.39 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.

Książka "Reklama wczoraj i dziś" - Anetta Barska (red.), Mariola Michałowska, Janusz Śnihur - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 187 stron i została wydana w 2016 r. Cena 37.39 zł. Zapraszamy na zakupy!