Reklama w procesach konkurencji
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 238 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788376413952 |
ISBN: | 978-83-7641-395-2 |
Data: | 2011-03-30 |
Opis książki:
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu zarządzania reklamą i jego wpływu na konkurencyjność przedsiębiorstwa, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy tymi zagadnieniami. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na różnych aspektach tego procesu: zjawiskach konkurencji i konkurencyjności, międzynarodowym kontekście prowadzenia działań reklamowych, przebiegu procesów reklamowych w przedsiębiorstwie oraz zagadnieniach postrzegania reklamy wśród jej odbiorców, spinając je odniesieniami do tendencji rozwojowych rynku reklamowego. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone wskazanej problematyce, jak i praktycznie nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych na grupie 608 przedsiębiorstw, a dotyczących realizowanych w nich procesów zarządzania działalnością reklamową.
Książka "Reklama w procesach konkurencji" - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 238 stron i została wydana w 2011 r.