Tytuł książki:
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor książki:
Przemysław Modrzewski, Mariusz Gąsiewski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 100 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788375611137 |
ISBN: | 978-83-7561-113-7 |
Data: | 2011-05-26 |
Cena wydawcy: 29.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Każda działalność każda usługa ikażdy produkt wymaga reklamy. Internet zdnia na dzień staje się najbardziej popularnym iefektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90 internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy jak reklama internet i Google łączy wsobie efektywny elastyczny ifinansowo dostępny program reklamowy Google Ad Words.
Książka "Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw" - Przemysław Modrzewski, Mariusz Gąsiewski - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 100 stron i została wydana w 2011 r.