pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Reklama. Teoria projektu. Wykłady z komunikacji społecznej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dr Lex
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 954 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788379221325
ISBN: 978-83-7922-132-5
Data: 2014-06-12
Cena wydawcy: 99.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Reklama teoria projektu Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dó i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.

Wykłady z komunikacji społecznej Niniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych. Całość problematyki została podzielona na trzy części: 1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych.

2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.).

3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych, a więc w marketingu, reklamie, public relations itp.

Praca przeznaczona dla szerokiego audytorium, w którym relacja miedzy nadawcą a odbiorcą komunikatu jest kwestią najważniejszą i stanowi o jakości porozumiewania się między ludźmi. A zatem dla studentów nauk humanistycznych, organizacji i zarządzania, marketingu i reklamy, nauk społecznych i politycznych.

Książka "Reklama. Teoria projektu. Wykłady z komunikacji społecznej" - Wacław Smid - oprawa miękka - Wydawnictwo Dr Lex. Książka posiada 954 stron i została wydana w 2014 r.