Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Dr Lex |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 954 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788379221325 |
ISBN: | 978-83-7922-132-5 |
Data: | 2014-06-12 |
Opis książki:
Reklama teoria projektu Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dó i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.Wykłady z komunikacji społecznej Niniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych. Całość problematyki została podzielona na trzy części: 1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych.
2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.).
3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych, a więc w marketingu, reklamie, public relations itp.
Praca przeznaczona dla szerokiego audytorium, w którym relacja miedzy nadawcą a odbiorcą komunikatu jest kwestią najważniejszą i stanowi o jakości porozumiewania się między ludźmi. A zatem dla studentów nauk humanistycznych, organizacji i zarządzania, marketingu i reklamy, nauk społecznych i politycznych.
Książka "Reklama. Teoria projektu. Wykłady z komunikacji społecznej" - Wacław Smid - oprawa miękka - Wydawnictwo Dr Lex. Książka posiada 954 stron i została wydana w 2014 r.