Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Dr Lex |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 258 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788361448174 |
ISBN: | 978-83-6144-817-4 |
Data: | 2011-06-17 |
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dó i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.
Książka "Reklama. Teoria projektu" - Wacław Smid - oprawa miękka - Wydawnictwo Dr Lex. Książka posiada 258 stron i została wydana w 2011 r.