pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama. Teoria projektu

Autor książki:

Wacław Smid

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dr Lex
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 258 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788361448174
ISBN: 978-83-6144-817-4
Data: 2011-06-17
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dó i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.

Książka "Reklama. Teoria projektu" - Wacław Smid - oprawa miękka - Wydawnictwo Dr Lex. Książka posiada 258 stron i została wydana w 2011 r.