pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama Teoria projektu / Ontologia sukcesu

Autor książki:

Wacław Smid

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dr Lex
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 590 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788379221929
ISBN: 978-83-7922-192-9
Data: 2014-12-18
Cena wydawcy: 79.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Komplet 2 książek:

Reklama teoria projektu
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dó i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.

Ontologia sukcesu
Ucieczka z mitu nicości.

Znany gnostyk, Bazylides, miał napisać niegdyś, że był taki czas, kiedy nie było NICZEGO. Co więcej, kiedy nie było nawet tego niczego, co by w jakiś sposób było pomiędzy istniejącymi rzeczami. Jeśli takowe rzeczy oczywiście były; to to COŚ mogło być, jak się zdaje, tym co dziś nazywamy KOMUNIKOWANIEM. Autor podkreślał, że nawet jak owo coś BYŁO, to nie musiało być naprawdę, ale było dlatego, aby nie można powiedzieć wprost. NIE BYŁO NICZEGO

Książka "Reklama Teoria projektu / Ontologia sukcesu" - Wacław Smid - oprawa miękka - Wydawnictwo Dr Lex. Książka posiada 590 stron i została wydana w 2014 r.