pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama. Techniki skutecznej perswazji

Autor książki:

Wojciech Budzyński

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 220 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788386890620
ISBN: 83-86890-62-2
Data: 2009-03-27
Cena wydawcy: 31.34 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka porusza temat modny i kontrowersyjny. W formie zwięzłego, systematycznego wykładu autor opisuje prawa i mechanizmy rządzące reklamą, podpowiada, jak przygotować brief reklamowy i plan mediów, jak przeprowadzić kampanię reklamową - dlaczego i kiedy gazeta jest lepszym medium niż telewizja, jak oddziałuje radio - teatr wyobraźni. Odpowiada na pytanie czy reklama to rzeczywiście pranie mózgu. Czytelnik znajdzie tu trochę etyki i prawa, awangardy reklamowej i skandalu, poważnych przestróg i przewrotnego humoru. Liczne przykłady, fascynujące fotografie i studia konkretnych przypadków zaciekawią zarówno laika, jak i zdeklarowanego entuzjastę sztuki reklamowej.

Książka "Reklama. Techniki skutecznej perswazji" - Wojciech Budzyński - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2007 r.