Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 220 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788386890620 |
ISBN: | 83-86890-62-2 |
Data: | 2009-03-27 |
Opis książki:
Książka porusza temat modny i kontrowersyjny. W formie zwięzłego, systematycznego wykładu autor opisuje prawa i mechanizmy rządzące reklamą, podpowiada, jak przygotować brief reklamowy i plan mediów, jak przeprowadzić kampanię reklamową - dlaczego i kiedy gazeta jest lepszym medium niż telewizja, jak oddziałuje radio - teatr wyobraźni. Odpowiada na pytanie czy reklama to rzeczywiście pranie mózgu. Czytelnik znajdzie tu trochę etyki i prawa, awangardy reklamowej i skandalu, poważnych przestróg i przewrotnego humoru. Liczne przykłady, fascynujące fotografie i studia konkretnych przypadków zaciekawią zarówno laika, jak i zdeklarowanego entuzjastę sztuki reklamowej.
Książka "Reklama. Techniki skutecznej perswazji" - Wojciech Budzyński - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2007 r.