pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama. Przekaz, odbiór, interpretacja

Autor książki:

Krzysztof Albin

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788301133245
ISBN: 83-01-13324-4
Data:2001-01-04
Cena wydawcy: 30.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Reklama - jedna z najsilniejszych form społecznego przekazu - budzi kontro-wersje od momentu swych narodzin. Okazuje się jednak, że nawet najlepsza strategia, idea lub produkt nie miałyby szansy bez niej zaistnieć. Posługująca się serią syntetycznych obrazów połączonych z krótkim tekstem, który w wielu przypadkach przypomina język snu lub dziecka - działa i wpływa na nasze wybory! Niniejsza książka składa się z dwóch części, część pierwsza odpowiada na pytania: Jak oraz Dlaczego Druga część ma charakter bardziej praktyczny. Polecamy wszystkim, których życie zawodowe związane jest z reklamą, środkami masowego przekazu lub marketingiem.

Książka "Reklama. Przekaz, odbiór, interpretacja" - Krzysztof Albin - oprawa Miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN.

Spis treści:

CZĘŚĆ PIERWSZA: REKLAMA – PROCES KOMUNIKACJI I KREACJI POSTAW

I. Reklama jako element marketingu
II. Reklama – perspektywa "człowieka z ulicy"”
III. Komunikacja – formuła klasyczna
IV. Reklama jako forma komunikacji
V. Komunikat reklamowy
cele komunikacyjne
percepcja komunikatu reklamowego
obraz
obraz a tekst
tekst spójność formalna komunikat
VI. Obraz produktu
VII. Perswazja
VIII. Kampania reklamowa – aspekt komunikacyjny
IX. Podsumowanie

CZĘŚĆ DRUGA: WYBRANE ELEMENTY KONSTRUKCJI KOMUNIKATU REKLAMOWEGO

I. Obraz
II. Tekst
III. Slogan i związki obrazu z tekstem
IV. Kampania reklamowa – krótka synteza
V. 12 kampanii reklamowych: Idea – kampania wprowadzająca, Mobil 1 – kampania żółta, Anno Domini 2000, Cenowa rewolucja Seata, Nationale Nederlanden: "Doradcy",
Polar – czarna linia, Polar – linia historyczna, Frugo, Parada smaków, OFE Kredyt Bank, Renault Scenic, Żywiec
VI. Reklama o reklamie:
Dariusz Doliński
Jarosław Guzy
Wiesław Jurewicz
Jakub Kamiński
Łukasz Kujawski
Paweł Patkowski
Robert Sieradzki
VII. Wybrane problemy badań reklamy Abstract Bibliografia