Tytuł książki:
Reklama produktów i usług bankowych. Jej perswazyjność i konsekwencje
Autor książki:
Mirosława Krzyścin
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 232 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375565041 |
ISBN: | 978-83-7556-504-1 |
Data: | 2013-05-06 |
46.29 Ostatni egzemplarz!
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
×
Opis książki:
Temat podatności konsumentów na reklamę produktów finansowych jest materią niezwykle delikatną. Na podejmowane decyzje nabywcze ma bowiem wpływ cały szereg czynników, często trudno uchwytnych i niejednoznacznych. Książka, którą trzymacie Państwo w rękach, jest bodaj pierwszym interdyscyplinarnym opracowaniem próbującym udzielić odpowiedzi na pytania: po jakie techniki wpływu sięgają reklamy bankowe, na podstawie czego klienci banków podejmują decyzje nabywcze i jakie argumenty użyte w reklamie odnoszą pożądany skutek w postaci zakupu usługi/produktu finansowego. Niniejsza publikacja w przeciwieństwie do powielanych nudnych marketingowych teorii w niebanalny sposób podejmuje ważki temat stosowania emocjonalnie nacechowanej perswazji oraz podatności konsumentów na reklamę produktów bankowych, przystępnie tłumacząc nawet złożone teorie. Odnosi się na przykład do niezwykle interesującej koncepcji konsumenta - wasala biznesu (por. A. Lewicka-Strzałecka) głoszącej, iż biznes odebrał mu podmiotowość, deformując hierarchię wartości i umieszczając na jej czele konsumpcję. Zgodnie z nią reklama jest oskarżana o kreowanie sztucznych potrzeb, manipulowanie konsumentem oraz promowanie materializmu.Książka "Reklama produktów i usług bankowych. Jej perswazyjność i konsekwencje" - Mirosława Krzyścin - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2013 r. Cena 46.29 zł. Zapraszamy na zakupy!