Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy
August Bullock
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 158x235 mm |
EAN: | 9788324613908 |
ISBN: | 978-83-246-1390-8 |
Data: | 2009-09-04 |
Opis książki:
Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości- Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem
- Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii
- Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi
Cokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej popularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną - co takiego ma w sobie, że już od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację? Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycznych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu? Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy? I - co najważniejsze - dlaczego?
Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów. W dodatku obrazy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieujawnione fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne zasady decydujące o ich skuteczności.
Odkryj najbardziej kontrowersyjną formę reklamy- Odwołania do pierwotnych instynktów - pożądania, seksu, bezpieczeństwa.
- Bombardowanie ludzkiej podświadomości skojarzeniami, dwuznacznościami i symbolami.
- Sposoby na filtrowanie informacji.
- Wykorzystywanie przekazu subliminalnego w komunikatach wizualnych i dźwiękowych.
Książka "Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy" - August Bullock - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2008 r.