pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

Autor książki:

August Bullock

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 248 s.
Wymiar: 158x235 mm
EAN: 9788324613908
ISBN: 978-83-246-1390-8
Data: 2009-09-04
Cena wydawcy: 67.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości
  • Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem
  • Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii
  • Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi
Ukryte techniki, przyczajone chwyty

Cokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej popularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną - co takiego ma w sobie, że już od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację? Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycznych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu? Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy? I - co najważniejsze - dlaczego?

Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów. W dodatku obrazy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieujawnione fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne zasady decydujące o ich skuteczności.

Odkryj najbardziej kontrowersyjną formę reklamy
  • Odwołania do pierwotnych instynktów - pożądania, seksu, bezpieczeństwa.
  • Bombardowanie ludzkiej podświadomości skojarzeniami, dwuznacznościami i symbolami.
  • Sposoby na filtrowanie informacji.
  • Wykorzystywanie przekazu subliminalnego w komunikatach wizualnych i dźwiękowych.

Książka "Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy" - August Bullock - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2008 r.