pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu

Autor książki:

Joe Vitale, Craig Perrine

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 264 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788324622528
ISBN: 978-83-246-2252-8
Data: 2009-11-04
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Rynkowa potęga marzeń
  • Zapomnij o zgranych do cna definicjach i zasadach marketingu
  • Odkryj moc nieświadomego umysłu — twórz natchnione oferty i kreacje reklamowe
  • Snuj hipnotyczne historie, angażujące uwagę odbiorców
  • Rób to, czego się boisz, a pieniądze same znajdą do Ciebie drogę

Wszystko, co robisz z sercem, z przekonaniem, że jest właściwe, daje stukrotnie większe korzyści niż działania wykonywane z przyzwyczajenia lub chęci zysku.

Przesłanie tej książki można streścić w powyższym zdaniu. Myślisz, że to banał? Nieprawda! Wystarczy, że postarasz się odszukać w pamięci dzień, w którym ostatni raz zdarzyło Ci się iść do pracy z podobną myślą. Kiedy tworzyłeś ofertę handlową z pasji, a nie chęci szybkiego zarobku? Odpowiedz sobie na pytanie, czy kochasz swoją pracę, a pieniądze są tylko dodatkowym bonusem, czy raczej kochasz pieniądze, a pracę traktujesz jak najnudniejszy sposób na ich zdobywanie? Jeśli skłaniasz się ku drugiej opcji, sięgnij po tę książkę — przypomnij sobie, ile radości daje pełne zaangażowanie w pracę. A zyski? Przyjdą same!

Klienci są zmęczeni, znudzeni lub zwyczajnie znieczuleni na sztampowe przekazy reklamowe, jakie otaczają ich ze wszystkich stron. Przytłoczenichwytami marketingowymi" ludzie przestają dostrzegać wysiłki promocyjne producentów. Jak zatem przebić się przez ten zgiełk i dotrzeć do serc odbiorców? Odpowiedź znajdziesz w niniejszej książce.

Książka skutecznie łączy w sobie proces sprzedaży z czymś głębszym — czymś, za co odpowiadają siły potężniejsze niż popyt i podaż. W cyfrowym i syntetycznym świecie sztuczności i manipulacji natchniony marketing będzie jak powiew świeżego powietrza.

  • Techniki marketingu oparte na zdrowym rozsądku i… twórczym natchnieniu.
  • Ogromne dochody bez nadużyć, wzbudzania lęku czy manipulacji odbiorcą.
  • Potrójna wygrana — wygrywasz Ty, klient i producent.
  • Sukces, którego źródłem są autentyczność, entuzjazm i podszepty serca.
  • Entuzjazm, autentyczność i błyskotliwe pomysły.

Książka "Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu" - Joe Vitale, Craig Perrine - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2010 r.