Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 256 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324604302 |
ISBN: | 83-246-0430-8 |
Data: | 2009-09-04 |
Opis książki:
Stwórz klientowi jego własny świat- Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci
- Nowe formy reklamy internetowej
- Reklama online -- studium przypadku
Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność. Czas kontaktu klienta z reklamą online jest praktycznie nieograniczony. Umiejętnie korzystając z tego nowego, potężnego narzędzia, możesz przeprowadzić wszechstronną kampanię nie gorzej niż Bank BPH, Toyota, Nokia i inne opisane tutaj firmy, które odważnie wkroczyły do internetu i wciągnęły klientów w swoją przestrzeń wirtualną.
Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie -- niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada:
- kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci,
- jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe,
- jak skonstruować skuteczny przekaz online,
- jak skutecznie wykorzystać e-mailing,
- jak określać profil klienta online,
- jak pozycjonować ofertę firmy w wyszukiwarkach,
- jak korzystać z różnych typów banerów internetowych.
Książka "Reklama internetowa" - Agnieszka Leśniewska - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2006 r.