Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Edgard |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788377884140 |
ISBN: | 978-83-7788-414-0 |
Data: | 2014-09-10 |
Opis książki:
Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google Ad Words i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje! Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z najpopularniejszegi systemu reklamowego w sieci! Dowiesz się, jakich użyć słów kluczowych i jak napisać chwytliwe teksty reklamowe, by liczba kliknięć i konwersji osiągnęła zamierzony poziom. Zoptymalizujesz reklamę i przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów, a twoja reklama znajdzie się na wysokich pozycjach wyszukiwania. Poznasz zalety połączenia konta Ad Words z Google Analytics i zmierzysz skuteczność reklamyoraz skontrolujesz wydatki. Ponad 40 zrzutów ekranowych ułatwi ci poruszanie się po systemie Google Ad Words! Dzięi poradnikowi: - utworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową - dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe i dowiesz się, jak wybrać rodzaj dopadowania - odkryjesz zalety narzędzua Keyword Insertion Tool - poznasz znaczenie ważnych pojęć, jak konwersja, ROI, CPA, CPM - lepiej określisz i wykorzystasz budżet na reklamę - odkryjesz możliwości Google Ad Words, o których prawdopodobnie jeszcze nie słyszałeś O autorze: Dawid Wydra - specjalista Google Ad Words z ponad ośmioletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii w wyszukiwarkach. Prowadzi agencję marketingu online VOLE, ukierunkowaną na prowadzenie skutecznych działań reklamowych oraz testy marketingowe.
Książka "Reklama Google AdWords w praktyce" - Dawid Wydra - oprawa miękka - Wydawnictwo Edgard. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2014 r.