pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama Google AdWords w praktyce

Autor książki:

Dawid Wydra

Dane szczegółowe:
Wydawca: Edgard
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788377884140
ISBN: 978-83-7788-414-0
Data: 2014-09-10
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google Ad Words i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje! Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z najpopularniejszegi systemu reklamowego w sieci! Dowiesz się, jakich użyć słów kluczowych i jak napisać chwytliwe teksty reklamowe, by liczba kliknięć i konwersji osiągnęła zamierzony poziom. Zoptymalizujesz reklamę i przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów, a twoja reklama znajdzie się na wysokich pozycjach wyszukiwania. Poznasz zalety połączenia konta Ad Words z Google Analytics i zmierzysz skuteczność reklamyoraz skontrolujesz wydatki. Ponad 40 zrzutów ekranowych ułatwi ci poruszanie się po systemie Google Ad Words! Dzięi poradnikowi: - utworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową - dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe i dowiesz się, jak wybrać rodzaj dopadowania - odkryjesz zalety narzędzua Keyword Insertion Tool - poznasz znaczenie ważnych pojęć, jak konwersja, ROI, CPA, CPM - lepiej określisz i wykorzystasz budżet na reklamę - odkryjesz możliwości Google Ad Words, o których prawdopodobnie jeszcze nie słyszałeś O autorze: Dawid Wydra - specjalista Google Ad Words z ponad ośmioletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii w wyszukiwarkach. Prowadzi agencję marketingu online VOLE, ukierunkowaną na prowadzenie skutecznych działań reklamowych oraz testy marketingowe.

Książka "Reklama Google AdWords w praktyce" - Dawid Wydra - oprawa miękka - Wydawnictwo Edgard. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2014 r.