pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama. Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?

Autor książki:

Robert Heath

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wyd.: 2008
Oprawa: twarda
Ilość stron: 160 s.
Wymiar: 210x150 mm
EAN: 9788374891479
ISBN: 978-83-7489-147-9
Data: 2008-06-20
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niezbędna lektura dla pracowników agencji reklamowych, pracowników działów marketingu i reklamy we wszystkich branżach, menadżerów i przedsiębiorców.

Książka "Reklama. Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?" - Robert Heath - oprawa twarda - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 160 stron i została wydana w 2008 r.