Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 228 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788320815603 |
ISBN: | 83-208-1560-6 |
Data: | 2006-11-15 |
Opis książki:
Autorzy prezentują wyniki badań procesów konsumpcji polskich gospodarstw domowych oraz racjonalności wydatków i konsumpcji w świetle przyjętych kryteriów. Przedstawiają również ocenę racjonalności zachowań konsumentów na rynku oraz wpływ na te zachowania procesu integracji Polski z Unią Europejską. W kontekście racjonalności zostały także rozpatrzone: gospodarowanie dochodami pieniężnymi przez gospodarstwa domowe, oddziaływania interpersonalne, znaczenie wizerunku/reputacji przedsiębiorstwa w procesach podejmowania decyzji przez konsumentów oraz zachowania dzieci i młodzieży jako konsumentów. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców na kierunku zarządzania i marketingu uczelni ekonomicznych oraz słuchaczy studiów podyplomowych zainteresowanych problematyką rynkowych zachowań konsumentów. Zaciekawi także przedstawicieli biznesu oraz instytucji zajmujących się ochroną praw konsumenta i jego edukacją.
Książka "Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów" - Ewa Kieżel (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2004 r.