Public relations w zarządzaniu firmą
Dariusz Tworzydło, Tomasz Soliński
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | WSiZ |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 246 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788387658632 |
ISBN: | 978-83-8765-863-2 |
Data: | 2005-09-23 |
Opis książki:
"O tym, jak doniosłą rolę odgrywa public relations w realizacji wyzwań stawianych przed organizacjami funkcjonującymi we współczesnych realiach społeczno-gospodarczych, nie trzeba nikogo przekonywać. Działania w sferze public relations nabierają ogromnego znaczenia w dobie wzmożonej i nasilającej się konkurencji, która wraz z istniejącymi w gospodarce rynkowej barierami popytu i pieniądza prowadzi do wzrostu niepewności i ryzyka podejmowanych przez organizacje działań. Wobec złożoności realiów rynkowych, a zwłaszcza konkurencyjności otoczenia, o sukcesie organizacji coraz częściej decydować będzie nie to, czego udało się jej dokonać, ale to, w jaki sposób poradziła sobie z zaistniałym kryzysem, oraz to, jak będzie przygotowana na nadejście kolejnego kryzysu. Biorąc pod uwagę wspomniane wyżej czynniki życia społeczno-gospodarczego, należy poszukiwać nowych narzędzi i środków public relations, które mogłyby stanowić ochronę i podporę dla wielu przedsiębiorstw. Niniejsze opracowanie jest zbiorem artykułów zredagowanych w oparciu o wystąpienia prelegentów na III Kongresie Public Relations. Wszystkie opublikowane referaty są wyrazem oryginalnych przemyśleń ich autorów i wskazują możliwości praktycznego zastosowania narzędzi PR w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi, wykorzystania Internetu w działaniach PR oraz kształtowania relacji z mass mediami w sytuacjach kryzysowych”. D. Tworzydło
Książka "Public relations w zarządzaniu firmą" - Dariusz Tworzydło, Tomasz Soliński (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo WSiZ. Książka posiada 246 stron i została wydana w 2008 r.