pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations w zarządzaniu firmą

Autor książki:

Dariusz Tworzydło, Tomasz Soliński

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: WSiZ
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 246 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788387658632
ISBN: 978-83-8765-863-2
Data: 2005-09-23
pozycja niedostępna

Opis książki:

"O tym, jak doniosłą rolę odgrywa public relations w realizacji wyzwań stawianych przed organizacjami funkcjonującymi we współczesnych realiach społeczno-gospodarczych, nie trzeba nikogo przekonywać. Działania w sferze public relations nabierają ogromnego znaczenia w dobie wzmożonej i nasilającej się konkurencji, która wraz z istniejącymi w gospodarce rynkowej barierami popytu i pieniądza prowadzi do wzrostu niepewności i ryzyka podejmowanych przez organizacje działań. Wobec złożoności realiów rynkowych, a zwłaszcza konkurencyjności otoczenia, o sukcesie organizacji coraz częściej decydować będzie nie to, czego udało się jej dokonać, ale to, w jaki sposób poradziła sobie z zaistniałym kryzysem, oraz to, jak będzie przygotowana na nadejście kolejnego kryzysu. Biorąc pod uwagę wspomniane wyżej czynniki życia społeczno-gospodarczego, należy poszukiwać nowych narzędzi i środków public relations, które mogłyby stanowić ochronę i podporę dla wielu przedsiębiorstw. Niniejsze opracowanie jest zbiorem artykułów zredagowanych w oparciu o wystąpienia prelegentów na III Kongresie Public Relations. Wszystkie opublikowane referaty są wyrazem oryginalnych przemyśleń ich autorów i wskazują możliwości praktycznego zastosowania narzędzi PR w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi, wykorzystania Internetu w działaniach PR oraz kształtowania relacji z mass mediami w sytuacjach kryzysowych”. D. Tworzydło

Książka "Public relations w zarządzaniu firmą" - Dariusz Tworzydło, Tomasz Soliński (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo WSiZ. Książka posiada 246 stron i została wydana w 2008 r.