pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations w procesie kształtowania relacji z otoczeniem

Dane szczegółowe:
Wydawca: WSIiZ
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 496 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788362259007
ISBN: 978-83-6225-900-7
Data: 2010-04-20
pozycja niedostępna

Opis książki:

Kolejny tom publikacji uczestników Kongresu jest dowodem na rosnącą rangę i znaczenie problemu komunikacji. Tematyka artykułów publikowanych w książce odzwierciedla aktualne zainteresowania badawcze środowiska naukowego zajmującego się komunikacją społeczną i pokrewnymi dziedzinami, a także wskazuje na najważniejsze problemy nurtujące ludzi PR-u w ich codziennej praktyce. Możemy tu znaleźć doniesienia z badań, analizy przypadków, kwestie związane z public relations w samorządzie, przedsiębiorstwie, polityce czy służbie zdrowia. Autorzy podejmują również tematy związane z mediami, zmianami towarzyszącymi uregulowaniom ich funkcjonowania, a także misją mediów publicznych.

Książka "Public relations w procesie kształtowania relacji z otoczeniem" - oprawa miękka - Wydawnictwo WSIiZ. Książka posiada 496 stron i została wydana w 2010 r.