Public relations w procesie kształtowania relacji z otoczeniem
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | WSIiZ |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 496 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788362259007 |
ISBN: | 978-83-6225-900-7 |
Data: | 2010-04-20 |
Opis książki:
Kolejny tom publikacji uczestników Kongresu jest dowodem na rosnącą rangę i znaczenie problemu komunikacji. Tematyka artykułów publikowanych w książce odzwierciedla aktualne zainteresowania badawcze środowiska naukowego zajmującego się komunikacją społeczną i pokrewnymi dziedzinami, a także wskazuje na najważniejsze problemy nurtujące ludzi PR-u w ich codziennej praktyce. Możemy tu znaleźć doniesienia z badań, analizy przypadków, kwestie związane z public relations w samorządzie, przedsiębiorstwie, polityce czy służbie zdrowia. Autorzy podejmują również tematy związane z mediami, zmianami towarzyszącymi uregulowaniom ich funkcjonowania, a także misją mediów publicznych.
Książka "Public relations w procesie kształtowania relacji z otoczeniem" - oprawa miękka - Wydawnictwo WSIiZ. Książka posiada 496 stron i została wydana w 2010 r.