Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Felberg |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 596 s. |
Wymiar: | 210x260 mm |
EAN: | 9788388667213 |
ISBN: | 83-88667-21-1 |
Data: | 2006-01-08 |
Cena wydawcy: 125.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka F.P.Seitela dobrze przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych tradycji w rozwoju tej dziedziny, dla funkcjonowania w demokratycznym społeczeństwie i przy tak konkurencyjnej gospodarce wolnorynkowej, a także - co szczególnie akcentował Autor - w dobie Internetu i w nowym milenium.
Książka "Public relations w praktyce" - Fraser P. Seitel - oprawa twarda - Wydawnictwo Felberg. Książka posiada 596 stron i została wydana w 2003 r.