pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations w bankach wirtualnych

Autor książki:

Michał Macierzyński

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 258 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788375561159
ISBN: 978-83-7556-115-9
Data: 2009-02-10
Cena wydawcy: 53.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie w ich działalności public relations.
Książka ta adresowana jest przede wszystkim do specjalistów zajmujących się problematyką public relations, a także finansistów, bankowców, pracowników naukowych i studentów. Poruszone zagadnienia powinny również zainteresować wszystkich użytkowników bankowości internetowej i osoby zainteresowane wpływem internetu na nowoczesną gospodarkę.
Macierzyński Michał - doktor nauk ekonomicznych Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, główny analityk w portalu Bankier.pl SA. Założyciel i redaktor naczelny wortalu finansowego PRNews.pl i Przeglądu Finansowego Bankier.pl. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Laureat Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka w 2007 roku. Autor licznych raportów, analiz, publikacji naukowych i artykułów prasowych na temat bankowości, a także marketingu i PR bankowego i bankowości elektronicznej.

Książka "Public relations w bankach wirtualnych" - Michał Macierzyński - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 258 stron i została wydana w 2008 r.