pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations. Teoria, praktyka, perspektywy

Autor książki:

Barbara Rozwadowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Studio Emka
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 394 s.
Wymiar: 140x220 mm
EAN: 9788388607264
ISBN: 83-88607-26-X
Data: 2006-01-02
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Pozycja adresowana jest głównie do studentów osób zajmujących się zawodowo public relations a także do kadry menedżerskiej pragnącej poszerzyć swoją wiedzę na temat możliwości efektywnego kształtowania wizerunku organizacji.

Książka "Public relations. Teoria, praktyka, perspektywy" - Barbara Rozwadowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 394 stron i została wydana w 2006 r.