Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku
Wojciech Budzyński
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 167 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375610215 |
ISBN: | 978-83-7561-021-5 |
Data: | 2009-02-10 |
Opis książki:
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy.
Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tymksiążkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej. Prezentowane rady Autor wspiera interesującymi przykładami ze swojej wieloletniej praktyki.
Książka "Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku" - Wojciech Budzyński - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 167 stron i została wydana w 2008 r.