Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2023 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 346 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301232382 |
ISBN: | 978-83-0123-238-2 |
Data: | 2023-09-20 |
Opis książki:
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji Public relations praktycznie. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków. Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych. Public relations 3.0 to nowy etap, który dalece wykracza poza typową, dotychczas znaną aktywność public relations w sieci. (...) Public relations 3.0 skupia się na głębokiej analityce, z uwzględnieniem zagrożeń związanych z dezinformacją, manipulacją, fake newsami oraz ukierunkowaniem działań na wzmocnienie relacji bezpośrednich. PR 3.0 musi brać pod uwagę wszystko to co stanowi wartość jaką tworzyli prekursorzy public relations, z przyjęciem na podstawę działań wartości etycznych. Jednak w tym przypadku kluczowe staje się odpowiednie reagowanie na każde nowe wyzwanie jakie przed praktykami i światem nauki PR stawiają technologie i sztuczna inteligencja.
Ze wstępu Autora
Książka "Public Relations. Praktyka komunikowania 3.0" - Dariusz Tworzydło - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 346 stron i została wydana w 2023 r. Cena 75.50 zł. Zapraszamy na zakupy!