pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations. Narzędzia przyszłości

Autor książki:

Tomasz Soliński, Dariusz Tworzydło

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: WSIiZ
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 376 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788360583104
ISBN: 978-83-6058-310-4
Data: 2008-11-13
pozycja niedostępna

Opis książki:

Public relations odgrywa coraz większą rolę w zarządzaniu organizacjami. W ujęciu szerokim, działania PR obejmują zarówno otoczenie wewnętrzne organizacji, jak i zewnętrzne. Prawidłowo realizowane procesy PR winny być prowadzone na obu tych płaszczyznach jednocześnie, w sposób systematyczny i zaplanowany. Z upływem każdego roku rośnie liczba organizacji, które traktują public relations jako jeden z priorytetowych elementów promocji. Popularność PR wynika z szerokiego spektrum narzędzi przydatnych w tworzeniu właściwej komunikacji organizacji z otoczeniem.
Niniejsza publikacja jest niezwykle cenna ze względu na bogatą zawartość merytoryczną stworzoną przez naukowców zajmujących się public relations oraz praktyków PR. Naukowe "podłoże" i praktyczne doświadczenia będą dla każdego czytelnika najlepszą "kompozycją" public relations, z której warto skorzystać.

Książka "Public relations. Narzędzia przyszłości" - Tomasz Soliński, Dariusz Tworzydło (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo WSIiZ. Książka posiada 376 stron i została wydana w 2007 r.