Public relations. Narzędzia przyszłości
Tomasz Soliński, Dariusz Tworzydło
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | WSIiZ |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 376 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788360583104 |
ISBN: | 978-83-6058-310-4 |
Data: | 2008-11-13 |
Opis książki:
Public relations odgrywa coraz większą rolę w zarządzaniu organizacjami. W ujęciu szerokim, działania PR obejmują zarówno otoczenie wewnętrzne organizacji, jak i zewnętrzne. Prawidłowo realizowane procesy PR winny być prowadzone na obu tych płaszczyznach jednocześnie, w sposób systematyczny i zaplanowany. Z upływem każdego roku rośnie liczba organizacji, które traktują public relations jako jeden z priorytetowych elementów promocji. Popularność PR wynika z szerokiego spektrum narzędzi przydatnych w tworzeniu właściwej komunikacji organizacji z otoczeniem.
Niniejsza publikacja jest niezwykle cenna ze względu na bogatą zawartość merytoryczną stworzoną przez naukowców zajmujących się public relations oraz praktyków PR. Naukowe "podłoże" i praktyczne doświadczenia będą dla każdego czytelnika najlepszą "kompozycją" public relations, z której warto skorzystać.
Książka "Public relations. Narzędzia przyszłości" - Tomasz Soliński, Dariusz Tworzydło (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo WSIiZ. Książka posiada 376 stron i została wydana w 2007 r.