Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Biblioteka Analiz |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 95 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788389143808 |
ISBN: | 978-83-8914-380-8 |
Data: | 2008-02-21 |
Cena wydawcy: 20.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka oparta jest na cyklu artykułów "Kurs Public Relations", który ukazywał się na łamach dwutygodnika Biblioteka Analiz w 2006 i 2007 roku. W publikacji odnaleźć można ważne informacje z następujących zagadnień: "PR wewnętrzny firmy czy zlecany na zewnątrz", "Jak w firmie zorganizować komórkę PR", "Strona interentowa firmy narzędziem PR". Autorzy szczególny nacisk starali się położyć na charakterystyczne dla omawianej materii zagadnienia praktyczne. Książka skierowana jest do pracowników działów PR, marketingowców i członków zarządów.
Książka "Public relations na rynku książki" - Kuba Frołow - oprawa miękka - Wydawnictwo Biblioteka Analiz.