Tytuł książki:
Public Relations. Konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
Autor książki:
Grażyna Piechota
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | AFM |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 204 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375711066 |
ISBN: | 978-83-7571-106-6 |
Data: | 2015-06-26 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
W nadchodzących latach światu będą przewodzić tylko te społeczeństwa, których gospodarka będzie mogła funkcjonować w coraz krótszym cyklu produkcyjnym. Coraz bardziej przyjazne człowiekowi techniki przetwarzania i przesyłania informacji zmieniły znaczenie maksymy "czas to pieniądz". Decydujące wydaje się nowoczesne zarządzanie, któremu towarzyszy skuteczne komunikowanie wewnątrz i na zewnątrz organizacji - czyli profesjonalne public relations.
Książka "Public Relations. Konteksty międzykulturowe i międzynarodowe" - Grażyna Piechota (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo AFM. Książka posiada 204 stron i została wydana w 2011 r.