pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public Relations. Konteksty międzykulturowe i międzynarodowe

Autor książki:

Grażyna Piechota

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: AFM
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 204 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375711066
ISBN: 978-83-7571-106-6
Data: 2015-06-26
pozycja niedostępna

Opis książki:

W nadchodzących latach światu będą przewodzić tylko te społeczeństwa, których gospodarka będzie mogła funkcjonować w coraz krótszym cyklu produkcyjnym. Coraz bardziej przyjazne człowiekowi techniki przetwarzania i przesyłania informacji zmieniły znaczenie maksymy "czas to pieniądz". Decydujące wydaje się nowoczesne zarządzanie, któremu towarzyszy skuteczne komunikowanie wewnątrz i na zewnątrz organizacji - czyli profesjonalne public relations.

Książka "Public Relations. Konteksty międzykulturowe i międzynarodowe" - Grażyna Piechota (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo AFM. Książka posiada 204 stron i została wydana w 2011 r.