pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations. Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy

Autor książki:

Cathy Bussey

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 164 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788320820546
ISBN: 978-83-2082-054-6
Data: 2013-01-28
Cena wydawcy: 44.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Dobra reputacja ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na rynku. Co jednak zrobić, gdy ma się mnóstwo świetnych pomysłów, ale brakuje pieniędzy Jak Firma może powiadomić klientów o swoim istnieniu, gdy nie stać jej na działania marketingowe i akcje promocyjne W niniejszej książce pokazano, jak zdobyć rozgłos bez większych nakładów finansowych. W Public relations omówiono wszelkie aspekty PR, począwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materiałów informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie mediów społecznościowych, a skończywszy na realizacji różnych kampanii PR. Książka zawiera mnóstwo doskonałych przykładów i cennych wskazówek pochodzących od ludzi, którzy na co dzień mają styczność z branżą PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnieć w mediach z dobrym skutkiem. Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się PR, marketingiem, promocja, reklamą, a także dla menedżerów i przedsiębiorców

Książka "Public relations. Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy" - Cathy Bussey - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 164 stron i została wydana w 2013 r.