Public relations i marketing w nowoczesnym społeczeństwie
Michał Kaczmarczyk, Zbigniew Widera

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Humanitas |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 170 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788361991588 |
ISBN: | 978-83-6199-158-8 |
Data: | 2013-06-11 |
Opis książki:
Książka stanowi próbę refleksji nad rolą i znaczeniem marketingu oraz public relations w dzisiejszej rzeczywistości społeczno-gospodarczej, tak w aspekcie rynkowym (z perspektywy organizacji), jak i ogólnospołecznym (z perspektywy interesu publicznego). Problematyka PR i marketingu podejmowana jest z perspektywy wielu dyscyplin, wśród których szczególną, role odgrywają nauka o mediach i nauka o zarządzaniu. Interdyscyplinarność spojrzenia pozwala ukazać złożoność public relations i marketingu oraz jest argumentem na rzecz tezy, że komunikowanie instytucjonalne z powodzeniem może być zarówno przedmiotem zainteresowania nauk ekonomicznych, jak i społecznych czy humanistycznych, a badania nad jego istotą, narzędziami, funkcjami czy konsekwencjami kreują, tożsamość co najmniej kilku dyscyplin naukowych.
Książka "Public relations i marketing w nowoczesnym społeczeństwie" - Michał Kaczmarczyk, Zbigniew Widera - oprawa miękka - Wydawnictwo Humanitas. Książka posiada 170 stron i została wydana w 2013 r.