pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations - czy to się sprawdzi?

Autor książki:

Ewa Hope

Dane szczegółowe:
Wydawca: VM Group
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 84 s.
Wymiar: 164x238 mm
EAN: 9788391988688
ISBN: 83-919886-8-6
Data: 2006-01-10
Cena wydawcy: 28.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Dr Ewa Hope - adiunkt na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej; kierownik Podyplomowego Studium Public Relations na Politechnice Gdańskiej; absolwentka Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego; autorka publikacji z zakresu public relations - PR uczelni i etyka działań PR - oraz etyki biznesu; wieloletni członek Rady Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations; miłośniczka dobrego wina i dalekich podróży.

Czy public relations jest poważną dyscypliną naukową? Tak, z całą pewnością - co najmniej od lat dwudziestych ubiegłego wieku. Czy pisanie o poważnej dyscyplinie w trochę niepoważny sposób, a dodatkowo ilustrowanie tego satyrycznymi rysunkami może jej zaszkodzić? Nie, w żadnym wypadku, a nawet wręcz przeciwnie - dowodem na prawdziwość powyższego jest książka, którą Państwu prezentuję.

Książka "Public relations - czy to się sprawdzi?" - Ewa Hope - oprawa miękka - Wydawnictwo VM Group. Książka posiada 84 stron i została wydana w 2004 r.

Spis treści:

I. Public relations - co to jest?
1. Public relations - czym się to zajmuje?
2. PR-owiec - kto to jest?
3. Kreowanie wizerunku - po co nam to?

II. Public relations - skąd to się wzięło?
1. „Kto ma informacje, ten ma władzę”
2. „Trudne początki dobrego”
3. „Nauka to zorganizowana wiedza”

III. Public relations - jak to się robi?
1. Jak wykorzystać media?
2. Skąd się biorą informacje w mediach?
3. Różnice w oglądzie świata dziennikarza i PR-owca

IV. Public relations - czy to się opłaca?
1. Kup pan chociaż rameczkę, czyli o etyce w PR
2. Kolorowy PR - ciąg dalszy o etyce
3. Dziennikarz PR-owcem i odwrotnie - również o etyce w PR
4. Public relations - czy to się w końcu opłaci?!

Zakończenie
Suplement
Bibliografia
Public relations w Internecie